Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie wraz z Turecką Izbą Gospodarczą zaprasza na bezpłatne szkolenie on-line pt. „NOWY PLIK JPK VAT –istotna zmiana zasad raportowania VAT od 1 października 2020r”.
Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczy na zmiany zasad raportowania VAT wprowadzone poprzez nowy plik JPK VAT od 1 października 2020 r. Szkolenie od strony praktycznej porusza poszczególne aspekty aktualne dla osób sporządzających plik JPK VAT. Wartością dodaną jest to, że prowadzący na podstawie wielu dotychczas przeprowadzonych szkoleń z JPK VAT zebrał wiele praktycznych wątpliwości, które nie są wyjaśnione przez przepisy i Ministerstwo Finansów, a które często występują i są istotne dla księgowych. Na szkoleniu omawiane będzie także w jaki sposób – zgodnie z praktyką wykładowcy – powinno nastąpić wdrożenie nowego pliku JPK VAT w firmie, biurze rachunkowym i jednostce sektora finansów publicznych.
Data szkolenia on-line:
17/11/2020 (wtorek) w godzinach 09.00 – 14.30, przerwy 10.30-10.45 oraz 12.15-12.35
Miejsce:
Szkolenie on-line, przed własnym komputerem w możliwie najbardziej komfortowych warunkach
Zgłoszenie się na szkolenie i wzięcie w nim udziału:
Dla osób, które się zgłoszą na szkolenie, organizator, dzień przed szkoleniem, wyśle kompletną informację jak ono będzie wyglądało i gdzie należy się zalogować.
Zgłoszenie na szkolenie:
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani wzięciem udziału w szkoleniu proszę wysłać Formularz zgłoszeniowy na agnieszka.dixa@arrkonin.org.pl
UWAGA! Prosimy o czytelne podawanie adresów e-mail, na które zostanie wysłane zaproszenie do logowania na szkolenie.
Dla osób, które się zgłoszą zostanie przygotowany zdalny dostęp do odbycia szkolenia, a wszystkie informacje zostaną wysłane na podanego przez Państwa emaila.
Termin zgłaszania się mija w dniu 16.11 (poniedziałek) o godz. 13.00.
Ekspert prowadzący szkolenie:
Szkolenie poprowadzi Hubert Grzyb – adwokat, doradca podatkowy, ekspert w zakresie podatku od towarów i usług (VAT). Prowadzi kancelarię adwokacką i doradztwa podatkowego „Hgtax”. Doradza w skomplikowanych projektach dotyczących podatku VAT na rzecz polskich oraz zagranicznych firm. Doświadczony wykładowca, głównie w tematyce podatku od towarów i usług. Przeprowadził ponad 500 szkoleń, w tym m. in. dla pracowników jednostek sektora finansów publicznych, w tym pracowników organów podatkowych, dla doradców podatkowych oraz biegłych rewidentów. Autor publikacji z zakresu podatku VAT oraz podatków dochodowych.
Warunki techniczne:
Wydarzenie będzie realizowane on-line, przy użyciu komunikatora Zoom.
Warunki techniczne konieczne do dołączenia do szkolenia on –line:
- podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
- dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1M/s
- jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox;
- posiadanie głośnika lub słuchawek.
Ośrodek Enterprise Europe Network nie bierze odpowiedzialności za jakość techniczną połączenia i transmisji z wydarzenia, które zależą m.in. od narzędzi dostarczanych przez podmioty trzecie (komunikatory, sieć internetowa odbiorcy) i od ich aktualnego obciążenia, co jest niezależne od Enterprise Europe Network.
DO POBRANIA:
– AGENDA
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Dixa
E-mail: agnieszka.dixa@arrkonin.org.pl,
Tel. kom. +48 691 016 104