
„Wspieranie transformacji energetycznej w Wielkopolsce Wschodniej”, nr projektu FERS.01.05-IP.08-0490/23, jest realizowany w ramach Priorytetu 1 Umiejętności, Działanie FERS.01.05 wyższym ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
CEL PROJEKTU
Przygotowanie kompleksowej oferty kształcenia dla lokalnej administracji i kluczowych interesariuszy w kontekście transformacji energetycznej Wielkopolski Wschodniej. Cel zostanie zrealizowany w okresie: 1wrzesień 2024 – 31 sierpień 2026r. poprzez opracowanie obudowy merytorycznej, tj. materiałów dydaktycznych uwzględniających regionalne specjalizacje dla zdiagnozowanych we wniosku kwalifikacji rynkowych, w szczególności funkcjonujących w Zintegrowanych Rejestrze Kwalifikacji, a następnie przetestowanie i wdrożenie do praktyki utworzonego edukacyjnej modelu.
GŁÓWNE REZULTATY, KTÓRE ZOSTANĄ OSIĄGNIĘTE DZIĘKI REALIZACJI PROJEKTU:
– 180 osób uczestniczących w kształceniu na poziomie wyższym, które nabyły kompetencje lub
kwalifikacje dzięki wsparciu EFS+
GRUPA DOCELOWA
- Urzędnicy – rozumiani jako osoby pracujące w sektorze finansów publicznych w tym:
- w administracji publicznej i organach władzy publicznej
- w jednostkach samorządu terytorialnego
- w instytucjach edukacji i nauki
- w jednostkach kultury
- w podmiotach gospodarki komunalnej (np. gminnych jednostkach organizacyjnych)
- Osoby pracujące lub współpracuję z tzw. 3 sektorem, w tym:
- w organizacjach pozarządowych (np. fundacje, stowarzyszenia)
- w organizacjach społecznych (związki zawodowe; samorządy zawodowe; federacje i konfederacje pracodawców, izby gospodarcze izby rzemieślnicze)
- organizacjach ochotniczych (np. ochotnicza straż pożarna, koła gospodyń wiejskich).
W ramach projektu zostaną zrealizowane 3 zadania finansowane w ramach kosztów bezpośrednich oraz jedno zadanie w ramach kosztów pośrednich.
W ramach kosztów bezpośrednich zrealizowane zostaną poniższe działania:
Zadanie 1. Opracowanie i dostosowanie materiałów dydaktycznych (manuale, zestawy ćwiczeniowe i prezentacje dla wykładowcy i uczestników) na szkolenia z uwzględnieniem Regionalnych Inteligentnych Specjalizacji i transformacji energetycznej
Zadanie 2. Tutoring indywidualny dla 200 osób z ekspertami branżowymi
Zadanie 3. Testowanie opracowanego modelu – szkolenia dla 200 osób prowadzące do nabywania kwalifikacji
Wartość projektu: 1 774 680,00 zł
Wartość wkładu Funduszy Europejskich: 1 681 580,00 zł
#FunduszeUE, #FunduszeEuropejskie